Jak se dále vzdělávat?

Sice jsem studentka, a tak by si jeden řekl, že mám toho vzdělání až až. Jenomže jsem docela pilná, takže se na svoji budoucnost připravuji o sto šest. Proč to dělám?

  • Zvyšuji si tím vědomostní informace
  • Posiluji si seběvědomí
  • Získávám přehled o všeobecném dění
  • Připravuji se na budoucí povolání
  • Zapojuji mozkové buňky

Ne vždy mám chuť se něčemu novému učit, někdy jsem prostě líná, ale pak si uvědomím, o co přicházím, a přihlásím se třeba do nového kurzu. Jako studentka nemám peněz nazbyt, spíš žádné nemám než mám, a proto často využívám nabídky internetových kurzů, které jsou přístupné zdarma. Spoustu z nich navíc zakončíte získáním certifikátu, a to se počítá! Minimálně je to skvělá položka do životopisu!

Výhody online kurzů:

  • Nemusím nikam docházet, vše je z pohodlí domova
  • Nepotřebuju investovat do učebních pomůcek, stačí mi připojení k internetu a počítač
  • Studuji kdykoliv chci a kdykoliv mám náladu

Skvěle vypracovaný seznam kurzů najdete třeba zde. Je vypracovaný podle zařazení, například kurz osobních dovedností, jazykový kurz atd.

Další dobrou stránkou je tato, kde je spousta kurzů od profesionálů, některé jsou ale placené.

indir (2)

Určitě jich najdete víc, když trochu pogooglujete! A dejte mi vědět, kam jste se přihlásili!

Zanechat Odpověď

